Jumaat, 27 September 2013

DE LOVA WHITE & CURVE 150 000MG


KANDUNGAN UTAMA DE LOVA WHITE & CURVE :
- ASTAXANTHIN
- GLUTATHIONE
- KOLAGEN
- MANGGA
- OLIGO FRUCTOSE SACCARIDE
- PUERARIA MIRIFICA
- STRAWBERRY
- YOGOURT

KHASIAT DE LOVA WHITE & CURVE :

KULIT
- Melambatkan penuaan (berfungsi sebagai agen anti-oksida dan juga anti-penuaan)
- Mencerahkan kulit dari dalam dan seimbangkan warna kulit
- Merawat masalah jerawat dan jeragat
- Menganjalkan kulit dan menhindar masalah kulit berkedut
- Merangsang penghasilan sel baru kulit dan menyembuhkan luka
- Mempercepatkan pengecutan jerawat dan menghapuskan parut
- Mengurangkan garis-garis halus pada kulit
- Menaikkan seri wajah
- Mengecilkan liang-liang roma
- Mengurangkan pengeluaran minyak pada permukaan kulit
- Melembutkan kulit yang kasar dan kering

PAYUDARA DAN PUNGGUNG
- Mengangkat dan menganjalkan kembali payudara dan punggung yang mengendur
- Memantapkan lagi bentuk pinggul dan menjadikan ia lebih padat
- Membesarkan kembali payudara yang mengalami pertumbuhan yang terbantut
- Menegangkan dan menstabilkan kedudukan payudara
- Mencerahkan puting dan menghilangkan kedutan di sekitar payudara

RAMBUT
- Merawat masalah rambut gugur
- Mengawal rambut dari menjadi rapuh dan bercabang
- Menggalakkan pertumbuhan rambut baru
- Melambatkan penuaan rambut dan mengawal rambut dari beruban
- Menjadikan rambut lebih sihat, bersinar, beralun dan hitam berkilat

KESIHATAN
- Membantu meningkatkan kekuatan dan ketahanan badan
- Meningkatkan sistem imun dan metabolisma badan
- Menghalang dan menentang kanser
- Menentang penyakit diabetis dan sakit jantung
- Mengimbangi hormon
- Membantu menurunkan kadar kolesterol
- Mengurangkan penyakit migrain
- Meredakan gejala strok
- Berkesan untuk melawan radang sendi
- Menyihatkan usus
- Sistem penghadaman dalam tubuh badan berjalan dengan lancar
- Meningkatkan kekuatan tulang dan mencegah osteoporosis
- Membantu mencegah penyakit radang usus
- Meningkatkan daya ingatan

TUBUH BADAN
- Melangsingkan badan
- Mengurangkan berat badan
- Membentuk dan merampingkan badan
- Mencantikkan badan anda tanpa geleber yang memalukan
- Mengurangkan berat badan
- Mengurangkan selulit
- Menambahkan susu bagi ibu yang menyusu
- Sekiranya wanita hamil, anak yang dilahirkan juga akan cerah kesan dari amalan ibu mengamalkan produk ini

RAHIM DAN VAGINA
- Mengangkat dan menegangkan kembali rahim pada bentuk asal
- Merawat keputihan dan masalah haid yang tidak teratur
- Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi kencing

MATA, GIGI DAN KUKU
- Menghalang rabun malam dan mata letih
- Mencerahkan dan menghilangkan lebam atau lingkaran gelap di bawah mata
- Pertumbuhan gigi yang sempurna
- Memutihkan dan membersihkan permukaan gigi
- Menguatkan kuku agar tidak mudah merekah
- Meningkatkan dan menggalakkan pertumbuhan kuku yang lebih sihat
- Menjadikan kuku lebih bersinar dan tidak pucat



KELEBIHAN DE LOVA WHITE & CURVE




                                                                 
8 KANDUNGAN UTAMA



CARA PENGGUNAAN :
1 SACHET SEHARI SEBAIKNYA SEBELUM TIDUR
HANYA KEMAM SAJA DALAM MULUT DAN MINUM SEGELAS AIR ANDA AKAN TAMPIL MENAWAN KEESOKKANNYA 

INFO TAMBAHAN :
- Hanya untuk golongan wanita atas 17 tahun
- Lelaki tidak dibenarkan
- Boleh diambil oleh wanita mengandung, menyusu, dalam haid dan dalam pantang selepas bersalin.
- Tiada pantang semasa mengambil produk ini cuma banyakkan minum air dalam 2 liter sehari
- Hanya 1 kotak ini wanita akan tampil cerah, cantik, menawan, langsing dan seksi
- 100% formulasi tempatan sokonglah produk buatan malaysia 





Perfect Shaping Scrub "BELYVA"

APA YANG BEST DENGAN BELVYA PERFECT SHAPING SCRUB (PSS) 

1) MENGATASI MASALAH LEMAK YANG TERSANGKUT SANA SINI DENGAN MENGURANGKAN SAIZ LIPID (MOLEKUL LEMAK) DAN KUANTITI LIPID DI DALAM ADIPOCYTES (SEL LEMAK)
2) MENGURANGKAN 1-2 INCI DALAM MASA 1 MINGGU (TERBUKTI SECARA KLINIKAL)
3) INGIN MEMPUNYAI BENTUK BADAN YANG SLIM MELIM MACAM MODEL 
4) MENGATASI MASALAH PIPI BULAT, DAGU BERLAPIS, DAGU TIDAK RUNCING DISEBABKAN TENGGELAM DEK LEMAK MENJADI LEBIH BUJUR DAN RUNCING 
5) MEMBANTU HIDUNG YANG KEMEK MENJADI MANCUNG DARIPADA BIASA
6) MENGHILANGKAN BAU BADAN YANG TIDAK MENYELERAKAN PASANGAN, 
7) MENGHILANGKAN MASALAH SELULIT SEPERTI REKAHAN GEMPA BUMI AKIBAT DARI KEHAMILAN, BALIGH DAN BERAT BADAN TURUN NAIK 
8) ANTI STRESS DAN MEMBERI KESEGARAN MELALUI CAMPURAN 5 HARUMAN AROMATHERAPY
9) MENEGANGKAN KULIT KENDUR AKIBAT KEHILANGAN BERAT BADAN YANG CEPAT
10) MENCERAHKAN KULIT SERTA MEMPUNYAI AGEN ANTI PENUAAN
11) MENGHAPUSKAN SEL-SEL KULIT MATI YANG MENYEBABKAN TONA KULIT TIDAK SEKATA DAN KUSAM
12) MENCEGAH DAN MELAWAN JERAWAT 
13) MENGATASI MASALAH PERUT BUNCIT SEPERTI MENGANDUNG 
14) MENGGUNAKAN TEKNOLOGI NANO TERKINI
15) PERTAMA DI ASIA
16) SESUAI DIGUNAKAN UNTUK LELAKI DAN PEREMPUAN 
17) 100% KELUARAN BUMIPUTERA & MUSLIM
18) DIKILANGKAN DI KILANG BERSTATUS GMP
19) KESAN SEAWAL 1 MINGGU
20) HALAL, SELAMAT, TIADA KESAN SAMPINGAN DAN MENDAPAT KELULUSAN KKM


MEMANG TERBUKTI KEBERKESANANNYA SECARA KLINIKAL!! TAK PERLU RISAU KERANA PSS MEMPUNYAI KELULUSAN KKM DAN SELAMAT DIGUNAKAN! 



HARGA RM 85/ ss RM90
FREE POSTAGE
- 120gm

PM/SMS/WHATSAPP 012-8931060


TESTIMONI:





















Selasa, 17 September 2013

FLAWLESS SKINCARE

SET SKINWHITE EXCELLENT+ KRIM IBUPUTIH

*KRIM IBUPUTIH/MAGIC CREAM
–DOUBLE EXTRA WHITENING,MIX WITH NIGHT CREAM
(UNTUK KESAN YANG LEBIH CEPAT & PERMANENT CAMPURKAN DENGAN KRIM IBUPUTIH)

MAGICAL WHITENING CREAM/KRIM IBU PUTIH

Ape itu KRIM IBUPUTIH ??

ok krim ini adalah ibu segala krim pemutih . Krim ini adalah krim sampingan untuk memutihkan kulit wajah & badan dengan CEPAT !!

TANPA KESAN SAMPINGAN !!!

CARA-CARA GUNA
Hanya perlu Mixkan Krim IBU PUTIH ini dalam NITE KRIM atau LOSYEN WHITENING yg kita ada .. Rasakan PERUBAHAN yg SUPERBBB white walaupon baru 1 HARI PENGGUNAAN IBUPUTIH !!

EXTRA PATI ANGGUR !!

LIHAT TESTIMONI DI BAWAH MEMANG SUPERBBBB :D

Bahan utama skinwhite ialah ekstrak tumbuh-tumbuhan dan susu.

Kelebihan skinwhite
1. Mencerahkan kulit.
2. Membaiki struktur kulit.
3. Mengecilkan liang roma yg terbuka.
4. Memudarkan parut dan jeragat.
5. Menganjalkan kulit
6. Merawat kulit bersisik & tidak sekata.
7. Menghilangkan jerawat2 kecil.
8. Menghilangkan garis2 halus.
9. Menghaluskan kulit.
10. Merawat panau pada wajah.
11. Sesuai utk wajah berminyak.
12. Memberikan perlindungan UV pd kulit (day cream)
13. Menjadikan kulit nampak glowing (day cream)
14. Tidak perlu compact powder (Day cream)
15. Produk sangat wangi dan tidak berminyak.
Suka · Komen
FLAWLESS SKINCARE BY ADIRA FULLSET (SABUN, KRIM SIANG, KRIM MALAM, IBU PUTIH)
(
HARGA PASARAN RM110)


FLAWLESS SKINCARE BY ADIRA TRIALSET (SABUN, KRIM SIANG, KRIM MALAM)
(HARGA PASARAN RM70)

Khamis, 12 September 2013

WHITENING CREAM (UNDER ARM & MISS V)

CARA PENGGUNAAN:
Sapukn pada ketiak dan celah2 peha...sapukan pd mlm hari atau pg...boleh digunakan bersama deodorant....
Kesan dpt dilihat dlm masa 5hari penggunaan ....

ramuan ibu putih krim dan cecair kojic acid Dlm krim underarm ini...membuatkn kesan lebih cepat ...

1 BEKAS 20GRAM
HARGA RM45(SM)
RM50 (SS)\
HARGA TERMASUK POS LAJU

BELLAVITA

KHASIAT DAN FUNGSI

• Antioksida yang kuat untuk melindungi sel-sel badan daripada kerosakan radikal bebas

• Membantu melambatkan proses penuaan dan mengekalkan umur biologi

• Membantu mengurangkan kedutan dan garis-garis halus dengan meningkatkan keanjalan dan keremajaan kulit

• Melindungi kulit daripada kerosakan sinar UV

• Menggalakkan pertumbuhan semula kolagen di dalam badan

• Menguatkan kuku dan rambut

• Mengelakkan pembekuan darah dalam saluran darah dan mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular seperti serangan jantung, strok dan sebagainya

• Melancarkan peredaran darah dan menurunkan tekanan darah

• Membantu merendahkan tahap kolestrol terutamanya LDL kolestrol (kolestrol tidak baik)

• Meningkatkan kesihatan sendi, rawan dan kepadatan tulang

• Membantu mengekalkan sistem penghadaman yang baik dan sistem usus yang sihat

• Mencegah penyakit barah

• Memberikan kesan anti-bakteria, anti-kulat dan anti-virus yang tinggi

• Membantu mengurangkan berat badan dan pembendungan air di dalam badan

• Membantu membuang toksin dan logam berat dari tubuh

• Menggalakkan tidur yang baik dan tenang

• Meningkatkan tenaga, stamina dan ketahanan badan

• Meningkatkan keinginan seksual dan menstabilkan hormon

• Mencegah PMS dan simptom menopaus.


BELLAVITA
HARGA RM160(SM)
RM165(SS)
                                                                          HARGA TERMASUK POS LAJU

HELLO KITTY L-GLUTATHIONE LOTION






Hello Kitty L-GLUTATHIONE + Red Pomegranate Essence Lotion SPF 70

Ekstrak buah red pomegranate:
* memutihkan
* menghaluskan kulit tubuh
* mengurangkan bekas jerawat dan parut

L-GLUTATHIONE :

* mengecilkan pori-pori
* melembut dan melembab
* memberi effect glowing
* berkesan melindungi kemerahan & bintik2 hitam
* menghilangakn warna kulit tak sekata dan kulit kusam
* melindungi dan membantu mencerahkan kawasan gelap di badan seperti bawah lengan, celah peha dan lain-lain lagi

sebagai sunlock kerana mempunyai SPF70 + + + yang mampu melindungi kulit dari sinar matahari.

PS: Boleh guna muka dan badan..
1 TUBE
HARGA RM30(SM)
RM35(SS)




* SEXY TOUCH *

DIIKTIRAF OLEH :
KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA
NOT130201099K

Dengan sediaan 100% herba hasil penyelidikan pakar klinikal .
Ia direka khas bagi wanita untuk meningkatkan sensitiviti dan keseronokan, dan memberi pengalaman seksual yang lebih sengit dan memuaskan.

Tiada kesan sampingan
#Mengetatkan Vargina melalui kaedah perubatan
#Penambahan bakteria positif sebagai pelincir
#Membersihkan dan Menyuburkan sel-sel faraj
#Pastinya Anti-Bakteria
#Menyimpan itu keseimbangan PH nilai persekitaran dalaman faraj
#Pemulihan faraj dengan melembabkan dan mencantikkan faraj
#Mengurangkan keradangan selepas melakukan hubungan intim
#Menyahkan bau faraj selepas melakukan hubungan intim
#Perangsang yang unik dan berkuasa herba


RM35 untuk sekali insert dan kesan sehingga 7-10 hari





♥ SUPERB RADIGLOW SKININFINITI ♥

Kenapa anda mesti pilih RADIGLOW sebagai supplement tambahan anda?? 
● Jawapannya kerana RADIGLOW merupakan Produk Pertama yang lengkap mengandungi semua keperluan tubuh badan anda untuk kesihatan dan juga kecantikan. 1001 khasiat dan kebaikan hanya dalam 1 produk. 
● Kandungan RADIGLOW terdiri daripada RAMUAN PREMIUM yang terpilih dari sumber-sumber berikut seperti ASTAXANTHIN L-Glutathione, Hydrolyzed Fish Collagen, Vitamin C dan juga Blackcurrant Extract. 
● Didatangi dalam bentuk bungkusan kotak yang Eksklusif mengandungi 2 botol RADIGLOW yang mudah untuk ditempatkan di rumah dan juga di bawa kemana sahaja seperti di dalam handbag bagi kaum wanita 

● Cara penggunaan yang sangat mudah. Berbentuk Tablet yang boleh dikunyah atau terus ditelan dengan rasa enak Blackcurrant/ Beri. Hanya perlukan 2 tablet Radiglow setiap pagi dan anda akan tampil sihat dan menawan dari hari ke hari.
● Harga pasaran : RM 180 termasuk pos (Semenanjung Malaysia) Tambahan pos RM 10 utk Sabah dan Sarawak.


Radiglow lengkap dan menyeluruh. Keistimewaannya menyebabkan saya tertarik untuk berkongsi dengan anda. RADIGLOW sy perkenalkan. Harga mampu milik! FDA, KKM APPROVED serta Kilang bertaraf GMP!
Terdapat juga manfaat lain yang akan dibantu oleh RADIGLOW! Hanya 2 biji tablet sehari. Boleh dihisap, kunyah atau telan. Ramai selebriti telah mencuba! Ia juga dapat membantu melambatkan penuaan dan meningkatkan keanjalan kulit.

RADIGLOW mampu menjadikan kulit anda lebih cantik dan sihat seawal 7 hari! Cubalah sekarang dan anda pasti berpuas hati.

1) kulit lembut n lembab bagai berlosyen
2) kulit cerah sekata
3) jerawat kering dalam 2minggu
4) parut2 di muka dan badan pun boleh pudar

BB + GCG

Kenapa dan Mengapa BB PINKISH semakin menjadi pilihan wanita yang begitu stylish dan trendy diluar sana? dan jangkaan ianya pasti akan lebeh baek dari penggunaan two way cake yang selalunye mempunyai span yng berbau lembab??busuk?kerana penggunaan yang berulang kali dan membiarkan span terperap dan mengeluarkan bauan yg kurang menyenangkan diwajah? JADI?? Bertukarlah ke BB PINKISH yang mempunyai 2 jenis pilihan terkini.





FIGURE UP

“KAPSUL DIET MAMPU MENURUNKAN 10-15KG SEBULAN” Fenomena Figure -Up sedang mengegar pasaran sekarang ini...... Mudah dan berkesan.....
 Cuma ambil 1 biji dan telan sebelum sarapan dan minum segelas air putih.. 
Makan macam biasa, tak perlu berdiet2....hanya banyakkan minum air putih. Lepas 5 hari tgk hasilnya......menakjubkan!!!!!! 
* HALAL 
* 100 Herba
 * Blh amalkan ketika period 
* Ibu yg menyusu boleh amalkan (anak 7bln ke atas) 
* Mengandung tidak dibenarkan 
* Tiada pantang larang dlm pemakanan 

KETERANGAN PRODUCT : Masalah berat badan menjadi masalah umum dalam masyarakat kini, penyebab utamanya ialah factor keturunan, kehamilan , pola makanan, ubat-ubatan dan lain-lain.
 Pelbagai cara telah dilakukan untuk menurunkan masalah berat badan seperti diet, bersukan, sedut lemak dan pengambilan bermacam-macam produk pelangsingan di pasaran. Namun berat badan masih tidak turun malahan semakin gemuk dan yang lebih parah apabila gagal berdiet kerana tidak dapat mengawal selera makan. Bagi mengatasi masalah tersebut, kini muncul produk pelangsing terbaik dan cepat menurunkan berat badan iaitu FIGURE UP. 

Semua Ingredient yg terdpt dlm Kapsul Figure-Up adalah 100% Bahan Semulajadi & ianya berfungsi unt melangsingkan badan serta membakar lemak dlm bdn.... 
Kapsul “Figure-Up” mengandungi pelbagai jenis tumbuhan semulajadi seperti Garcinia Cambogia, ekstrak Teh Hijau, Citrus Aurantium dan Aloe Vera yang mempunyai fungsi pelangsing dan membakar lemak. 
“Dengan hanya 1 kapsul / hari anda dapat rasakan kelainan dalam masa sebulan (30hari). Figure up mempunyai komposisi bahan yang sangat sempurna. Tidak memiliki unsur-unsur zat kimia berbahaya sehingga memberi kesan sampingan kepada pengguna. Figure up juga dapat membantu mengaktifkan sel-sel dalam tubuh dan membantu menghilangkan pengumpulan toksin yang ada didalam badan selama ini. Ini membuktikan bahawa Figure Up memiliki fungsi sebagai suplemen untuk menurunkan berat badan dengan bertindak membakar lemak-lemak yang berlebihan dan berkesan membentuk di bahagian tangan punggung dan peha di mana kedudukan lemak yang mudah berkumpul. Tiada kesan sampingan seperti cirit-birit dan alahan.

KANDUNGAN : Maltodextrin, Garcinia Cambogia, Green Tea Extract, Citrus Aurantium, Alor Vera. 

FUNGSI BAHAN AKTIF: 

1. Maltodextrin – Maltodextrin adalah dirantaikan pendek pati gula, agar-agar dasar hibrida, (dextrin), yang digunakan sebagai bahan tambahan makanan. 
- Hal ini dihasilkan juga oleh hidrolisis enzimatik daripada gelatinated pati dan biasanya dijumpai sebagai krem
-putih higroskopik spraydried bedak.
 - Maltodextrin mudah dicerna, diserap secepat glukosa dan mungkin juga akan cukup manis atau mungkin hampir tidak mempunyai rasa sama sekali.
 -Kebanyakan Maltodextin dikelaskan dengan DE (dekstrosa ekuivalen) daripada 20 atau lebih tinggi.

2. Garcinia Cambogia - Hydroxycitric Asid (HCA) yang terdapat daripada buahan Garcinia Cambogia sangat berkesan untuk menghalang pembentukkan lemak disamping bertindak mengaktifkan badan untuk menukar karbohidrat kepada tenaga dan bukannya lemak.
 -Ianya juga begitu berkesan untuk bertindak mengawal selera makan.

Kebaikan Garcinia Cambogia: 
1. Berkesan menurunkan berat badan 
2. Mengawal selera makan 
3. Menghalang pembentukan lemak 
4. Mengurangkan kolesterol 
5. Menambah tenaga
6. HCA dalam garcinia combogia amat berkesan menahan kegemukan selepas memiliki berat badan idaman 
7. Merawat masalah kemurungan, susah tidur, migrain, gastrik, kencing manis, darah tinggi. 

3. Green Tea – Teh Hijau atau dikenali dengan nama Camelia Sinensis memang mempunyai pelbagai khasiat.
 -Ia menurunkan berat badan ekstrak teh hijau boleh meningkatkan pembakaran kalori dan lemak yang diperlukan untuk menurunkan berat badan, menurunkan tahap gula dalam darah, mengatasi keracunan makanan teh hijau dapat membunuh bakteria.pengambilan teh hijau yang pekat dapat merawat penyakit cirit-birit.
 -dalam teh hijau mengandungi catechin yg berfungsi sebagai agen pembasmi kuman ketika berakunya keracunan makanan dan mencegah penyakit kanser pengambilan teh hijau dipercayai dapat mengurangkan risiko pelbagai penyakit termasuk esophagus,paru-paru,payu dara dan penyakit jantung..

 4. Citrus Aurantium - juga dinamakan bitter orange. Ia diguna sebagai bahan mengawal berat badan. 

Kebaikan Citrus Aurantium
 -meningkatkan kadar metabolisma
 -menurunkan berat badan
 -bertindak mengawal selera makan.
 -membantu membakar lemak, 
-membantu sistem pencernaan berfungsi normal. 

5. Aloe Vera – Antara kegunaan adalah untuk pelembap semulajadi, menghilangkan kesan lemak, membantu proses penghadaman dan atasi masalah sembelit 

CARA MAKAN : Dengan hanya 1 kapsul / hari anda dapat rasakan kelainan dalam masa sebulan (30hari)

 NOTED : ♥ JIKA INGINKAN KESAN YG DIINGINKAN, PANTANG SEMENTARA DARI AIR KOPI, KAFIEN , SOYA SERTA SUSU Perkara yg plg2 ptg ttg produk figure up ni ia ada bt Lab test ye! BEBAS sibrutamin ..ND stand for NOT DETECTED.. .mean xde bacaan yg detect dlm pduk figure up ni. So jgn ragu2 utk try figure up.



1 BOTOL 30BIJI
HARGA RM50(S)
RM55(SS)
TTERMASUK POS LAJU


TESTIMONI:



ADVANCE SLIM (HOT!!!)

ADVANCE SLIM jus pembakar lemak 3 kali ganda!!!!!lelaki dan perempuan tiada masalah.. ada 10 sachet sekotak. 
✔Bakar lemak & Kalori dengan pantas 
✔Meningkatkan metabolism dengan selamat 
✔Mengurangkan selera makan 
✔HALAL (JAKIM) 
✔Selamat punyai Kelulusan Kementerian Kesihatan (KKM) 
✔Carbohydrate blocker (Bila makan nasi, A.Slim akan terus bakar) 
✔100% Tiada kesan sampingan 
✔Ibu menyusu boleh minum CARA PENGAMBILAN 
✔Sebelum bersenam (Comfirm peluh mencurah2) 
✔Sebelum sarapan Sehari sekali atau 2 kali 
✔1box (10hari) 
✔ Grape flavour (Rasa mcm ribena)


MUDAHNYA NAK KURUS.. 

Minum jus ajaib ni pagi2.. Ambil air kosong 3 Liter sehari..
Cukup 10 hari.. Timbang.. Yeeeaaa! Turun 3kg.. 

Cukup sebulan mmg hensem & cun kembali.
sempat lagi ni kalau nak bergaya & segak untuk hari raya..

Ajaibnya jus ni sebab:
1) Bakar lemak 3x ganda lebih pantas
2) Tingkatkan kadar metabolisma
3) Menahan selera makan
4) Bertindak sebagai penghalang karbohidrat

Cara guna:
Bancuh Avance Slim bersama 1/2 gelas air & diminum sebelum sarapan pagi

Normal Price R̶M̶1̶5̶0̶
Skang masih dalam promosi

Sekotak RM120
2 kotak RM240 + percuma sekotak
4 kotak RM480 + percuma 3 kotak

Beli mana-mana pun free delivery (Mana2 destinasi di Malaysia sahaja)
*stok terhad.. Jgn tunggu lama2!

GLUTAKING

Jom kita tengok khasiat dan kebaikan Glutaking ini.

Pencerahan Kulit

Meningkatkan kecerahan kulit dan lebih bersinar – Kandungan asas glutathion merupakan anti oksida terbaik yang membantu menghalang radikal bebas dan membentuk satu lapisan bagi menghalang sinaran UVB yang merosakkan kulit.

Membantu menghambat proses melanosit lantas membantu mengurangkan pigmentasi (jeragat), tompok-tompok hitam, titik penuaan dan melasma dan meninggalkan kulit yang lebih cerah sekata tanpa noda.

Anti Penuaan
Bahan asas dalam Glutaking merupakan agen yang progresif bertindak untuk mencerahkan freckles, titik penuaan, melasmelingkaran gelap bawah mata dan hiperpigmentasi.
Kolagen marin berkualiti tinggi membantu untuk mengurangkan garis-garis halus dan kedutan pada wajah terutamanya pada area tepi mata, dahi dan glabelar.
Asid amino bertindak secara seiring dengan kolagen untuk membentuk struktur kulit yang lebih kuat pegangannya, membantu bertindak untuk meningkatkan proses fibrolasi serta meningkatkan sintesis protein pada struktur kulit
Kulit akan lebih anjal, lebih elastik dan lebih lembab.

Kesihatan

Kesihatan hati – GK dengan tambahan glutation akan memangkinkan pengeluaran glutation asal dalam hati manusia iaitu anti-oksidan semulajadi. Glutation akan bertindak untuk sebagai agen detoksifikasi, membersihkan toksin dari dalam badan dan menukarkannya kepada bahan yang berasaskan air dan senang dikumuhkan melalui ginjal manusia.
Memperbaiki system imunisasi – GK akan bertindak untuk menjaga fungsi imunisasi dalaman badan dan mencegah dari pertumbuhan sel-sel kanser.
Memperbaiki kualiti tidur dan menambah tenaga – GK membantu untuk membersihkan dan melancarkan perjalanan darah di samping itu membantu untuk meningkatkan tenaga dalaman.

Kesan Glutaking ini boleh dilihat dalam tempoh seawal 7 hari ye! bergantung kepada tubuh badan masing-masing sebab realitinya penerimaan setiap individu adalah berbeza. Kesan yang terbaik adalah dengan pengambilan berterusan kerana Glutaking juga adalah ibarat makanan atau nutrisi tambahan untuk badan kita. 

Harus diingatkan bahawa JANGAN lupa untuk minum air sekurang-kurangnya 2-3 liter sehari. Ini penting ye untuk serapan khasiat produk ini dengan lebih baik. 

Cara pengambilan mudah sahaja - 1-2 kali sehari, 1 biji setiap kali makan. 

Bukan hanya untuk wanita malah lelaki pun boleh ambil. Wanita yang datang haid dibolehkan ambil kecuali untuk wanita mengandung dilarang sama sekali!



1 BOTOL ADA 60 BIJI
RM140 (SM)
RM145 (SS)
HARGA TERMASUK POSTAGE